Vil I gerne styrke jeres digitale marketing over for kunderne i bilhuset eller på værkstedet, men har svært ved at se, hvor I skal starte og slutte?

Nu kan små og mellemstore virksomheder søge penge fra en ny tilskudspulje gennem organisationen smv digital. Første runde med tilskud startede 9. marts 2020, og her er der samlet 2,3 mio. kr. at søge om. Næste runde starter 6. april, og her er der samlet 9,25 mio. kr. at rafle om.

Her kan du søge

Hvis din virksomhed opfylder kriterier, kan I søge om tilskud her.

På samme side kan du også hente en skabelon forud for ansøgningen.

Penge går til rådgivning

Hvis man godkendes som virksomhed, går pengene til rådgivning på en målrettet workshop. På workshoppen får man:

  • Masterclass-oplæg med introduktion til centrale begreber inden for temaet.
  • Inspiration via virksomhedscases.
  • Sparring med ligesindede virksomheder.
  • Hjælp til afklaring og prioritering af konkrete indsatsområder, hvor en rådgiver kan hjælpe
  • Hjælp til at finde relevant rådgiver.

Godt til de første skridt

AutoBranchen Danmarks medlemmer varetager i dag en lang række opgaver digitalt – enten internt eller i kontakten med kunder.

For Gitte Seeberg, adm. direktør er det godt, at flere kan hjælpes i gang med digitale projekter. Enten fra bunden eller ved at udbygge eksisterende tiltag.

“Bilkøbere og kunder i bilhusene og på værkstederne forventer i stigende grad en digital tilstedeværelse af vores virksomheder. Det gælder både, når kunderne stykker finansiering sammen, kigger på forsikringer, sammenligner priser, får en byttebilspris eller booker tid på værkstedet. Så initiativet om at støtte digitale projekter er rigtig god”, siger Gitte Seeberg.

Sådan er kriterier for at søge

  • Dansk CVR-nr
  • 2-20 ansatte
  • En omsætning på maksimalt 50 mio. euro og/eller en balance på maksimum 43 mio. euro
  • Virksomhedsbeskrivelse
  • Virksomhedens vækstambitioner
  • Projektbeskrivelse og motivation for deltagelse
  • Ledelsesmæssig forankring og økonomisk råderum til at foretage efterfølgende investering
  • Digital eller teknologisk nyhedsværdi for virksomheden.
  • Virksomhedens forventninger til rådgivning

Seneste nyheder