Bliv klar til fremtidens forbrugere

Få bogen ‘Fremtiden bilforretning – trends, cases og værktøjer’, der gennemgår seks megatrends, der i disse år forandrer autobranchen og forbrugernes handlemønstre.

Bogen giver inspiration og konkrete eksempler på, hvordan du kan handle på de mange forandringer, så din bilforretning bliver kørt i stilling til fremtidens salg.

Er du medlem af AutoBranchen Danmark, kan du få bogen gratis. Har du tilmeldt dig et af vores arrangementer, tager vi gerne bogen med til dig, og ellers kan du få den sendt med posten mod betaling for porto.

Hvis du ikke er medlem, koster bogen 229 kroner plus moms og porto.

Bestil bogen
Bogen om fremtidens bilforretning

You can order a printed English version of the book here:
Order on saxo.com

Order book (english)

It is also possible to order the English version as an e-book here:
Order on amazon.com

Order e-book (english)

I bogen kan du læse om:

  • Fremtiden og de store trends, der er i verden lige nu
  • De 6 megatrends, der driver udviklingen i autobranchen
  • Hvordan bilforretninger bruger de 6 megatrends i praksis
  • Bilkøb i 2030 og forhandlerens ændrede rolle
  • De nye jobfunktioner i branchen og efteruddannelse
  • Eksempler fra virkeligheden som du kan lade dig inspirere af
Fremtidens bilforretning

En branche i forandring

Frem mod 2030 forventes det, at bilparken i Danmark stiger fra 2,7 millioner biler til 3,3 millioner. Så der skal sælges masser af biler – men det bliver under helt andre vilkår end tidligere. Hele branchen er under forandring, da tendenser som digitalisering, den grønne omstilling, nye forbrugsmønstre, nye mobilitetsbehov, abonnementsordninger og deleøkonomi påvirker bilforretningerne.

Bilforhandleren rolle vil ændre sig og det kræver selvsagt nogle andre kompetencer. Forandringerne er store for den traditionelle bilforretning, der er kendetegnet ved det fysiske møde og den tætte relation til kunderne, da netop den del er i gang med at ændre sig.

Jeg håber, at bogen vil give inspiration til bilforretningerne, midt i de omskiftelige tider. Det har været vigtigt at give håndgribelige og konkrete eksempler på, hvordan tingene kan gribes an, alt efter hvor man ønsker at starte.

– Charlotte Brix Andersen, forfatter til bogen og kommunikations- og medlemschef i AutoBranchen Danmark

Bestil bogen

Start din egen abonnementsforretning

Går du med tanken om at starte en abonnementsforretning og vil du styrke relationen til dine kunder?

Kom med på Abonnements-akademiet, der er skræddersyet til medlemmer af AutoBranchen Danmark.