AutoBranchen Danmark udvider sin kommunikation med et nyhedsbrev, der henvender sig til autolakerere, karrosseriteknikere og eftermarkedet.
Fra torsdag den 18. februar begynder AutoBranchen Danmark at udsende et ugentligt nyhedsbrev, der indeholder seneste nyt om Autotaks, forsikringsbranchen og autolak-virksomheder. Nyhedsbrevet indeholder også forskellige video-guides, der gennemgår nye opdateringer i Autotaks, samt hvordan man for eksempel registrerer merudgift til værnemidler i autotaks. Nyhedsbrevet hedder “Nyt til Lak & Karrosseri og eftermarkedet” og er en del af AutoBranchen Danmarks stigende indsats overfor autolakerere, karrosseriteknikere og eftermarkedet.
“Autolakerere og karrosseriteknikere og eftermarkedet gennemgår netop nu en stor udvikling i deres erhverv, hvor de i stigende omfang skal håndtere biler med nye teknologier og forholde sig til forsikringsselskaber. Nyhedsbrevet vil være med til at holde vores medlemmer på forkant med den udvikling,” fortæller Charlotte Brix Andersen, Chef for forretningsudvikling, medlemsservice og kommunikation hos AutoBranchen Danmark.
Nyhedsbrevet er også for bilforhandlere
Selvom nyhedsbrevet som udgangspunkt henvender sig til autolakerere, karrosseriteknikere og eftermarkedet, er det stadig relevant for bilforhandlere.
“Er du bilforhandler, er nyhedsbrevet stadig relevant. Det holder dig nemlig opdateret på, hvilke aktuelle emner og diskussioner, der er for værkstederne, og derfor kan det være en god anledning til at følge med i nyhedsbrevet. Med mandagens og torsdagens nyhedsbrev, vil man være opdateret på, hvad der foregår hele vejen rundt om en bilforretning” fortæller Charlotte Brix Andersen.
Sådan tilmelder du dig “Nyt til Lak & Karrosseri og eftermarkedet”
Se i nedenstående grafik, hvordan du tilmelder dig det nye nyhedsbrev. Husk, at du altid kan tilpasse dine præferencer af nyhedsbreve, hvis du gerne vil fra- eller tilvælge et af vores forskellige nyhedsbreve. Får du ikke allerede vores nyhedsbrev, kan du tilmelde dig her