avada_faq

Program

FAQ

Velkomst og baggrund Lidt om miljø og transport EU forordning 2019/631 – CO2 grænser Målemetoder – NECD, NECD2, WLTP og RDE Præsentation af forskellige drivlinjer Fup og fakta i debatten Pause Registreringsafgiften på miljøvenlige [...]

2019-10-10T09:26:21+02:0010/10/2019|

Hent logoer til bilgaranti

FAQ

  Klistermærker: Du kan også bestille Bilgaranti-klistermærker. Du kan se et eksempel på, hvordan et klistermærke ser ud her:

2019-10-09T14:57:27+02:0009/10/2019|

Medlemmer er automatisk med

FAQ

AutoBranchen Danmarks medlemmer er automatisk med i ordningen og kan vise kunden, at man er troværdig. Samtidig får kunden en sikkerhed for, at AutoBranchen Danmark går ind og dækker i tilfælde af, at kunden [...]

2019-10-09T14:52:47+02:0009/10/2019|

Sådan risikerer en virksomhed eksklusion

FAQ

Dens indehaver(e) eller ansvarlige leder(e) har gjort sig skyldig i væsentlig og strafbar forsætlig overtrædelse af landets love eller af skrevne eller uskrevne bestemmelser om god forretningsskik. Eller når virksomheden åbenlyst opfører sig i [...]

2019-10-08T10:51:32+02:0008/10/2019|

Her ansøger du om medlemskab

FAQ

2019-10-08T11:17:42+02:0008/10/2019|

Kontingentgrupper

FAQ

Antal ansatte     Solgte nye og /eller brugte biler i kalenderåret kr./år 1-6 0-100 7.302 7-15 101-250 11.002 16-35 251-500 17.177 36-70 501-1000 22.119 >71 >1000 24.695

2019-10-08T10:44:33+02:0008/10/2019|

Hvad koster et medlemskab hos AutoBranchen Danmark?

FAQ

Du betaler kontingent efter antal ansatte eller antallet af solgte nye og/eller brugte biler i kalenderåret efter følgende grupper. Om du skal betale kontingent af antal ansatte eller solgte biler afhænger af beløbets størrelse. Det [...]

2022-01-03T16:06:57+01:0008/10/2019|

Når ankenævnet har truffet afgørelse

FAQ

Hvis forbrugeren får helt eller delvist medhold, har I en frist på 30 dage til at følge afgørelsen. Dertil skal I være opmærksom på: Hvis I ikke ønsker at følge nævnets afgørelse, skal I [...]

2020-01-17T12:43:27+01:0007/10/2019|

Derfor skal I altid besvare en kundeklage

FAQ

I vil fra Ankenævnet modtage en mail med et link, som I skal bruge til at besvare klagen. Denne mail vil I få hver gang klageren sender en besked via bilklage.dk, og mailen indeholder [...]

2020-07-08T14:41:34+02:0007/10/2019|
Go to Top