+45 33 25 14 33 ||  support@abdk.dk

Telefontider

AutoBranchen Danmark kan hjælpe brugere af Autotaks med support.

Læs mere om mulighederne her:

Mandag-torsdag: kl. 08:00-15:30

Fredag: kl. 08:00-15:00 (lukket i weekender)

Danmarks bedste Autotaks-support

Med Autotaks-support gennem AutoBranchen Danmark får du meget mere end blot et login og hjælp til din at oprette dig i systemet. Du får grundig vejledning til at lave korrekte skadesopgørelser, mulighed for at deltage i relevante kurser, tips og tricks til at bruge systemet og meget mere.

Alt sammen for blot 85 kroner pr. måned.

Ring – og vi gennemgår din rapport

AutoBranchen Danmarks autotaks-support sidder klar til at gennemgå dine opgørelser i autotaks, så du sikrer dig fuld betaling for dit arbejde. Du skal bare finde telefonen og give os et kald på +45 33 25 14 33. Når du ringer, tilbyder vi online support med skærmdeling.
Download teamviewer her

Supportfunktionen hos AutoBranchen Danmark har til formål at sikre, at værkstederne udarbejder korrekte skadesrapporter – og herunder får betaling for det arbejde, der rent faktisk udføres på bilen.

Autotaks-kurser sikrer din omsætning

AutoBranchen Danmark afholder jævnligt kurser i at lave korrekte skadesopgørelser. Kurserne sikrer, at du er ajour med systemet og sender dig hjem med masser af tips og tricks i baglommen.

Jeg har fået genopfrisket mange ting, og jeg har fået styr på processen ved tre- og firelagslakering i forhold til registrering i Autotaks. Også her er det vigtigt at få noteret alle processerne, så man ikke går glip af omsætning, fortæller Andreas Østergaard fra Villys Auto.

Nyheder om systemet Autotaks

Hver uge sender AutoBranchen Danmark et nyhedsbrev ud, der indeholder tips til Autotaks, som sikrer, at man får noteret alle arbejdsposter i systemet. Og det er en god ide at læse med. Det vurderes nemlig, at veludfyldte rapporter i Autotaks løfter din betaling med op til 20 procent.

Opkald betød 1.900 kroner i forskel

Med autotaks-support hos AutoBranchen Danmarks, kan man bare ringe, og så gennemgår vi dine opgørelser i Autotaks. Og det viser sig ofte at betale sig for vores medlemmer, at finde telefonen frem. I Autotaks-systemet er der nemlig mange flueben, man kan krydse af, og i en travl hverdag overser man let nogle stykker, som man så ikke får betaling for. Jeg havde for nyligt en bruger i røret, og det opkald indbragte ham 1.900 kroner ekstra.

Det fortæller Jørgen Petersen, der er forsikringskonsulent hos AutoBranchen Danmark.

Din Autotaks-support opsummeret

Spørgsmål?

Har du spørgsmål angående vores support, kurser eller autotaks i det hele taget, er du velkommen til at kontakte vores Forsikringskonsulent Jørgen Petersen, der er ekspert i at lave korrekte skadesberegninger og systemet Autotaks.

Jørgen Petersen har både været på værkstederne og været autotaksator i et forsikringsselskab. Han har derfor et godt øje for de misforståelser, der kan opstå mellem værksted og taksator.

Fang Jørgen på telefon +45 33 25 14 33 eller mail support@abdk.dk

Tilmeld dig på 1 minut nedenfor