Som lakerer kan du som medlem af AutoBranchen Danmark helt gratis få en gennemgang af din forretning, dine arbejdsgange og hjælp til håndtering af forsikringsselskaberne. 

AutoBranchen Danmarks eftermarkedsafdeling har igennem længere tid tilbud en gratis 360-graders gennemgang af virksomheder i eftermarkedet for at optimere processer, rådgive om ledelse og arbejdsgange og kort sagt bare give forretningen et serviceeftersyn.  

Det har både nyvognsforhandlere, brugtvognsforhandlere og værksteder benyttet sig af, men tilbuddet gælder alle medlemmer af AutoBranchen Danmark og således også autolakerere. 

Nogle lakerere har da indtil videre også benyttet sig af tilbuddet, men eftermarkedschef i AutoBranchen Danmark, Nicky Bobak, vurderer, at langt flere lakerere vil have god gevinst af sådan en gennemgang: 

“Jeg ved, at mange autolakerere har rygende travlt, og måske derfor har lidt mindre overskud i hverdagen end andre i branchen, men det gør det bare endnu mere oplagt at se på, hvor og hvordan man kan optimere forretningen,” siger Nicky Bobak.  

Positive erfaringer 

Erfaringerne har i hvert fald været gode indtil videre, fastslår han: 

“Vores erfaringer viser, at de her 360-graders gennemgange virkelig kan flytte noget for de fleste. Det giver nogle nye øjne på virksomheden, som kan være med til at øge overskuddet og arbejdsglæden i en travl hverdag,” siger han. 

Nogle af de emner, der kan blive taget op, er eksempelvis samarbejdet med forsikringsselskaber og værkstedskunder eller det er gennemgang af processer fra modtagelse til klargøring eller planlægning af forretningens fremtid.    

Gennemgangen er gratis og en del af de mange fordele, du har som medlem af AutoBranchen Danmark. 

Du skal blot kontakte eftermarkedschef Nicky Bobak på nbo@abdk.dk eller telefon 31394316 for at lave en aftale.  

Du kan se de mange andre fordele, du har som medlem af AutoBranchen Danmark her og du kan se hvordan fordelskatalog med samarbejdsaftaler her.