Abonnementsakademiet hjælper dig godt på vej

Ud over de almindelige service-aftaler, er der rigtig mange muligheder for at skabe mere værdi og tættere relationer til dine kunder med ydelser på abonnement.

Efter 3 workshops står du klar med disse værktøjer

● Konkrete idéer til abonnementsydelser.
● Anbefaling til en IT-platform til at køre abonnementsbetalingerne på.
● Prissætning af ydelserne.
● En køreklar plan for salg og markedsføring.

Abonnementsakademiet køres af Subscrybe, som er eksperter i at skrue effektive abonnementskoncepter sammen.

● Workshops kører over 3 forskellige dage fra 9.00-15.30.
● Afholdes på skift hos de deltagende virksomheder.
● Der skal minimum være to deltagere pr. virksomhed.
● Prisen er 5.000 kr. pr. deltager pr. kursusgang.

Kursusforløbet tilbydes kun til medlemmer af AutoBranchen Danmark.

Datoer for næste hold

12. oktober kl. 9.00 – 15.30
8. november kl. 9.00 – 15.30
6. december kl. 9.00 – 15.30

Tilmeldingsfrist: 1. september 2023

Spørgsmål og tilmelding

Vi opretter løbende nye hold med et begrænset antal deltagere, for at sikre en god gruppedynamik.

Har du spørgsmål til Abonnementsakademiet, er du velkommen til at ringe eller skrive til medlemschef Charlotte Brix Andersen på 31369400 / cba@abdk.dk

Du kan tilmelde dig lige her: Abonnements-akademi efterår 2023

Idéer til ydelser på abonnement

  • Sprinklervæske
  • Hjulskift
  • Hjulopbevaring
  • Bilvask
  • Indvending rengøring
  • Lån af alternativ bil
  • Service
  • Reparationer og dele
  • Olieskift
  • Gratis pærer og viskere
  • Gratis lånebil
  • Hente og bringe bil ved service
  • Gratis synstjek
  • Synsgebyr
  • Gratis bilvask ved værkstedsbesøg
  • Rabat på værkstedsregningen
  • Lån af trailer

CASE: N.O. Jensens Bilklub Nord sælger i Nordjylland

Bilforhandler sælger abonnementer til alle bilister. Tiltaget skal holde på kunderne og hente nye til – kort fortalt for at fremtidssikre og udvikle forretningen.  

>> Læs casen med N.O. Jensen

CASE: Selandia SAFE er kommet godt fra start

Eftermarkedet kommer til at løfte mere af bilforhandlernes samlede indtjening i fremtiden. Hos Selandia Automobiler i Ringsted og Næstved er abonnementer blevet en del af løsningen – og de er kommet forrygende fra start. 

>> Læs casen med Selandia

CASE: Ejner Hessel vil se kunderne dobbelt så meget

Ejner Hessel A/S er landet største bilforhandler og her er de langt fremme, når det gælder abonnementer og kundefastholdelse.
“For os handler abonnementet i høj grad om en investering i kundeforholdet,” fortæller Anders Bruun, salgs- og marketingchef hos Ejner Hessel.

>> Læs casen med Ejner Hessel