avada_faq

1. parts-cookies og 3. parts-cookies

FAQ

1. parts cookies Cookies, der sættes af tjenesteyderens egen hjemmeside (af tjenesteyderen selv). 2. parts cookies Cookies, der sættes af tredjemand/cookies, der indsættes på tjenesteyderens egen hjemmeside. Bruges til tider i forbindelse med sociale [...]

2020-06-16T13:15:00+02:0016/06/2020|

Markedsførings-cookies

FAQ

Med en markedsføringscookie skal du også informere brugerne og indhente deres samtykke.  En markedsføringscookie indsamler brugeres digitale fodspor, og hvad brugeren interesserer sig for. Den bruger sin indsamlede viden til at vise personrettede annoncer [...]

2020-06-16T12:59:49+02:0016/06/2020|

Statistiske cookies

FAQ

Statistiske cookies skal man informere brugerne om. Disse cookies indsamler besøgsstatistik, og de besøgende på hjemmesiden skal informeres om disse, lige som de skal give samtykke. Det kan være Google Analytics, der er en [...]

2020-06-16T12:56:20+02:0016/06/2020|

Tekniske cookies

FAQ

Tekniske cookies sørger for, at hjemmesider fungerer, eksempelvis at brugerne forbliver logget ind, eller som husker, hvad en bruger har lagt i sin indkøbskurv på en webshop. Tekniske cookies samler ikke informationer om, hvad [...]

2020-06-16T13:38:25+02:0016/06/2020|

Hent formular til digitalt bilsalg (for medlemmer)

FAQ

AutoBranchen Danmark har udarbejdet en række formularer til bilsalg. Herunder også ved et fuldt digitalt bilsalg. Du finder formularen her Formularer og øvrige dokumenter kun hentes af medlemmer af Autobranchen Danmark. Vil du vide [...]

2020-08-19T13:29:33+02:0009/06/2020|

Her gælder de normale betingelser ved bilsalg

FAQ

Hvis der opstå sager med kunder, som påberåber sig de 14 dages fortrydelsesret, vil en eventuel afgørelse i Ankenævn for biler dog blive bygget på flere faktorer ved salget. Som udgangspunkt er det AutoBranchen [...]

2020-06-09T13:04:32+02:0009/06/2020|

Husk tydelige vilkår ved online bilsalg

FAQ

Som bilsælger skal man oplyse kunderne tydeligt om deres rettigheder i forbindelse med købsaftalen, uanset om den der fuldt digital eller ej. Hvis man i forbindelse med et 100% digitalt bilsalg ikke oplyser køberen [...]

2020-07-07T13:09:18+02:0009/06/2020|

Tilbagebetaling af beløb ved fortrydelse

FAQ

Som bilforhandler er man dog ikke forpligtet til at tilbagebetale pengene til kunden, før kundens meddelelse om fortrydelse foreligger. Heller ikke selv om kunden tilbageleverer bilen efter eksempelvis tre dage. Der skal foreligge en [...]

2020-06-09T12:15:07+02:0009/06/2020|

Fortrydelsesretten ved digitalt bilsalg

FAQ

Når et bilkøb aftales og gennemføres fuldt digitalt, kan kunden altså benytte sig af sin lovsikrede fortrydelsesret, der skal indgives skriftlig senest 14 dage efter, at bilkøbet er gennemført. Her skal man som bilforhandler [...]

2020-06-09T12:13:39+02:0009/06/2020|

Bliv el- og hybridbil-certificeret

FAQ

Som medlem af AutoBranchen Danmark kan du blive certificeret til at håndtere el- og hybridbiler korrekt og forsvarligt på værkstedet. Læs mere her

2020-09-29T15:16:38+02:0024/04/2020|
Go to Top