Autotaks-support giver hjælp på fire vigtige områder

AutoBranchen Danmark yder support til Autotaks, og som abonnement er der fire særligt gode grunde til at benytte supportfunktionen. Dem løber vi igennem her:

1. Hurtig hjælp til login

Uanset om man er flittig bruger eller en mere sjælden gæst på Autotaks/forsi-hjemmesiden, kan systemet drille. Det kommer bedst til udtryk, når man skal logge på systemet, inden man kan begynde at opgøre skader.

AutoBranchen Danmarks Autotaks-support hjælper selvfølgelig brugere med at nulstille kodeord – det eneste, man typisk skal have klar, er reparatørnummeret, og så kan være supportfunktion klare resten.

2. Hjælpende hånd med skærmdeling

Det kan også være, at man har svært ved at finde rundt i Autotaks-systemet eller har glemt, hvor/ hvordan man noterer en bestemt type opgave. Her kan vores supportfunktion bruge skærmdeling, så vores konsulent kan overtage brugerens skærm og guide rundt i systemet på den måde. Det kan være en hurtig og effektiv løsning, hvis der er travlt på værkstedet.

3. Vejledning øger omsætning

AutoBranchen Danmarks supportfunktion må ikke udfærdige skadesrapporter for brugere – det skal man selv sørge for.

Men indlagt i AutoBranchen Danmarks support ligger vejledning til korrekte skadesopgørelser. Det er vigtigt for alle samarbejdspartnere, fordi korrekte skadesrapporter er afgørende for, at man argumenterer på lige vilkår – uanset om man er autolakerer eller karrosseritekniker.

Den løbende support til Autotaks viser hos AutoBranchen Danmark, at der er mangler på næsten hver femte skadesrapport. Ofte ringer brugere ind til supporten for at den sidste vejledning, inden rapporten sendes. Men selv her konstaterer vi løbende fejl og mangler. Dem kan supportfunktionen være med til at fjerne.

4. Nyheder og særtillæg

Autotaks-systemet rummer utrolig mange funktioner – uanset hvilket køretøj, man arbejder på. For autolakererne kan det være en jungle at kontrollere, om tre og firelagsopgaver er beregnet korrekt.

For karrosseriteknikerne kan det være opgaver omkring sideliggende dele, som driller. Uanset opgavetype kan AutoBranchen Danmarks supportfunktion biddrage med nyeste viden på området.

Hertil sender AutoBranchen Danmark hver uge nyheder ud, som blandt omhandler Autotaks og systemets løbende vedligeholdelse, opdateringer, fejl og mangler. Som led i supportfunktionen er AutoBranchen Danmark nemlig i tæt dialog med Forsikring & Pension (F&P), som ejer og driver systemet.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her, hvis du vil være ajour med Autotaks.

Hvad omfatter supporten?2020-08-27T15:06:15+02:00
  • Hjælp til oprettelse
  • Hjælp til login
  • Vejledning til korrekte opgørelser
  • Registrering af fejl og mangler i Autotaks
  • Løbende kurser i brug af systemet
Hvad koster supportfunktionen?2023-01-13T09:21:18+01:00
  • Prisen for hele pakken er 85 kr. (ex. moms) per måned.
  • Adgang til support er forbeholdt AutoBranchen Danmarks medlemmer og brugere af Autotaks.
  • Det er en forudsætning for oprettelse som bruger, at Forsikring & Pension accepterer tilmeldingen.
  • Det er gratis at kalkulere skader.

 

 

Sådan tilmelder du dig vores support2020-08-27T15:14:00+02:00
  • Kontakt os på tlf. 33 25 14 33 eller support@abdk.dk.
  • Ved e-mails skal vi bruge info om: firmanavn, cvr-nummer, mailadresse på kontaktperson samt virksomhedens reparatørnummer.
  • Skriver du ind til os, så husk at notere “Tilmelding til Autotaks” i emnefelt.
  • Så snart vi har modtaget tilmeldingen, sørger vi for at oprette dig som bruger hos Forsikring & Pension.
  • Herefter bliver du kontaktet på telefon og får udleveret bruger-ID, password og hjælp til opsætning.
  • Autotaks ejes og drives af Forsikring & Pension, som til enhver tid fastsætter priser og kriterier for anvendelse og skadeskalkulationer.
  • Yderlige information findes på www.autotaks.dk 
2020-11-24T11:07:39+01:0023/11/2020|Tags: , , , |
Go to Top