AutoBranchen Danmark åbner for sin Autotaks-support for alle i forlængelse af corona-virussens indtog. Autotaks er afgørende for, at skader på biler kan gøres op, også under den omfattende corona-situation med diverse lukninger og indskrænkninger.

Det betyder, at mindre erfarne brugere af Autotaks, på grund af den drastisk ændrede hverdag med nedlukning af Danmark, kan få hjælp til at navigere rundt i systemet.

Kontakt supporten

Åbningstid for telefonen:
Mandag-tirsdag kl. 08:00 – 18:00
Fredag kl. 08:00-18:00
Weekenden Lukket

Det vil være Jørgen Petersen, forsikringskonsulent hos AutoBranchen Danmark, som kan hjælpe med Autotaks.

“Vi vil forsøge at være en så aktiv og praktisk part i processen, som det er muligt. Det vil sige give en generel vurdering af omfanget af skaderne. Det eneste, som skadesopretteren i princippet skal levere er den fotodokumentation, der skal vedhæftes en skadesrapport. Resten kan vi guide brugeren til”, fortæller Jørgen Petersen.

Grundlæggende omfatter AutoBranchen Danmarks support:

  • Hjælp til problemer og spørgsmål til Autotaks – herunder login

  • Mulighed for hjælp gennem fjernstyring

  • Vejledning og guides til korrekt opgørelse af skader

  • Rapportering af fejl og mangler i Autotaks