AutoBranchen Danmark styrker indsatsen overfor medlemmerne med to nye medarbejdere.
Bjarne Mølvadgaard og Louise Stenholdt er nye medarbejdere i AutoBranchen Danmark. Mens den ene er ny i branchen, men har masser af erfaring inden for medlemsservice fra andre brancher, har den anden mere end 25 års historik i autobranchen.
Fortid hos bl.a. AutoPROFF
Bjarne Mølvadgaard styrker medlemsindsatsen i partnerskabsafdelingen, hvor han sammen med leder Henrik Bitzer, skal rådgive medlemmerne om AutoBranchen Danmarks mange ydelser med primært fokus på fordelsaftalerne.
Bjarne Mølvadgaard har erfaring fra salgsafdelingerne i bilhuse, han har været selvstændig med import og salg af biler og senest har han været salgschef hos AutoPROFF, en af AutoBranchen Danmarks samarbejdspartnere. Nu fortsætter han sin lange karriere i autobranchen med positionen som konsulent i AutoBranchen Danmark.
“Vi glæder os til at styrke medlemsindsatsen med Bjarne på holdet. Hans cv taler for sig selv, og Bjarne har mange års erfaring fra branchen. Samtidig er han vant til at komme hos mange af AutoBranchen Danmarks medlemmer,” siger Henrik Bitzer, partnerskabschef hos AutoBranchen Danmark.
Bjarne Mølvadgaard har sit udgangspunkt i Jylland, men lige som AutoBranchen Danmarks øvrige konsulenter, vil han besøge medlemmer over hele landet.
Stor erfaring med organisationsarbejde
Også Louise Stenholdt begyndte i organisationen straks efter påske. Fra hovedkontoret i København bliver hendes fornemste opgave at sørge for en række af AutoBranchen Danmarks medlemsydelser. Medlemskonsulenten skal være med til at sørge for, at medlemsarrangementer, møder, kurser, fordelsprogrammer og meget andet hele tiden holder høj kvalitet.
Vi vil være en endnu mere nærværende organisation for medlemmerne. Konsulenter og andre i organisationen skal ud på landevejene og besøge medlemmer, så snart det er muligt. Samtidig betyder det flere webinarer og kurser. Webinarerne, særligt dem om helt konkrete og ikke mindst højaktuelle problemstillinger, har været meget populære i forbindelse med corona og nedlukning, og det område skal styrkes.
“Vi har store ambitioner på medlemsområdet, og vi arbejder hele tiden på at styrke vores medlemsservice. Vi ser også frem til at kunne holde flere medlemsmøder, når vi kan, så medlemmerne kan mødes og kan høre om, hvad der foregår i branchen. Det er jo en tid med store forandringer,” siger Charlotte Brix Andersen, leder af Medlemsservice, Forretningsudvikling og Kommunikation.
”Medlemsservice er mange ting. Det er hjælpen fra den medarbejder, medlemmet får i telefonen, når man ringer til os. Det er vores juridiske rådgivning, og det er fordelsaftaler, medlemsmøder, webinarer, kurser og kommunikation. Vi har stort fokus på, at medlemmerne får hvad de skal bruge for at kunne drive deres forretning. Alt det kræver, at vi bliver gode til at organisere tingene på kontoret. Derfor er vi glade for, at Louise er kommet ombord. siger hun videre.”
Louise Stenholdt kommer med en årelang erfaring i den opgave fra ejendomsbranchen, hvor hun har været ansat i tilsvarende brancheorganisationer.
Sammen med alle øvrige medarbejdere i AutoBranchen Danmark, findes de to nye medarbejderes kontaktoplysninger på hjemmesiden her.