Forsikring & Pension (F&P) udsendte fredag den 20. marts 2020 en såkaldt broadcast i Autotaks. I den står, at supportmailen i Forsi/ Autotaks linkes sammen med den supportmail, som AutoBranchen Danmark har ved netop rådgivning og vejledning i Autotaks.
Konkret betyder det, at mails om fejl og mangler i Autotaks nu bliver sendt direkte til AutoBranchen Danmark, der så kan samle værdifuld viden sammen om det daglig brug af Autotaks. Den viden kan igen deles med F&P, så fejl og mangler kan løses mere effektivt.
Nicky Bobak, chef for AutoBranchen Danmarks Videncenter forklarer, hvorfor det kan være værdifuldt for medlemmer af AutoBranchen Danmark og brugere af Autotaks, at der nu er tale om en ‘first level support’.
“Vores support kommer fremover til at foregå på ‘first level’. Det betyder, at vi får vigtig indsigt i de udfordringer, som brugerne kan opleve med systemet til at gøre skader op. Og det betyder, at vi meget mere struktureret kan samle til bunke med sager og vende situationen med F&P. Så det er en stor nyhed for os. Og det styrker fordelen ved at være medlem hos os”, siger Nicky Bobak.
Bedre værktøj over for selskaberne
Med first level support får AutoBranchen Danmark et langt bedre værktøj til at tage dialogen med forsikringsselskaberne individuelt, fordi man fremover taler ud fra et endnu bedre datagrundlag. Og vel at mærke det samme datagrundlag.
“Det her er rigtig vigtig, fordi vi dermed forhåbentlig kan få løst flere sager hurtigere. Og vi vil hurtigere kunne sætte sagerne i system”, forklarer Nicky Bobak.
Eksempler på fejl som kan rettes hurtigere
Det styrkede samarbejde resulterer i:
- Tekniske fejl, som er opstået under en opdatering hos Forsikring og Pension, kan udbedres hurtigere.
- Forskelle mellem Eurolak og Autotaks lak-beregninger vil matche bedre, så der beløbsmæssigt ikke er afvigelser grundet samme dataleverandør.
- Eurolak – hvad er det? Læs mere om, hvorfor du bør kende Eurolak her.