Hvis du vil etablere en abonnementsforretning i din virksomhed, er der nok at tage fat på. Du kan sikkert finde produkter og ydelser at sælge, og du kan sikkert også markedsføre det. Når det kommer til at administrere en betalingsløsning, så kan det blive mere kompliceret. Og hemmeligheden bagved er, at det netop ikke skal være kompliceret.
AutoBranchen Danmark har lavet fordelsaftale med Reepay, der tilbyder en komplet abonnementsplatform. Reepay fortæller selv, at de har skabt en platform, der administrerer abonnementskunder fra vugge til grav og alt, hvad der kommer imellem.
“En hel del medlemmer har vist interesse for at etablere abonnementsløsninger til nuværende og kommende kunder. En del af hemmeligheden bag en succesrig abonnementsforretning ligger i det arbejde, der sker automatisk. Det arbejde klarer Reepay til en temmelig fornuftig pris for AutoBranchen Danmarks medlemmer,” siger Henrik Bitzer, der er partnerskabschef i AutoBranchen Danmark.
Reepays platform er nem at komme i gang med og lige så let at bruge for virksomhederne. Fokus i uvklingen af systemet har været at give kunderne en full-service platform til at håndtere og udvikle abonnementsforretningen. Det betyder også, at alle tænkelige muligheder i abonnementsmodellen kan lade sig gøre. Det kan være ting som at opgradere og nedgradere abonnementet undervejs. Kredit, pause, parallel prisjustering, prøveperiode, annullering, ekstra omkostninger og en del mere, som du kan læse om på Reepays hjemmeside. Ydermere bliver løsningen tilgængelig til en god pris i forhold til normalprisen.
“Vi er rigtig glade for at kunne tilbyde denne løsning til vores medlemmer. På torsdag starter vi det første hold på vores abonnements-akademi, som vi kører i samarbejde med Subscrybe, som er undervisere på forløbet. På tre workshops hjælper vi med, hvordan man kan starte sin abonnementsforretning op, hvilke ydelser der egner sig til at sætte på abonnement, hvordan man kan prissætte ydelserne og gå i markedet med dem. Der er stadig plads på hold 2, som starter op til april,” siger Charlotte Brix Andersen, der er leder af Medlemsservice & Kommunikation i AutoBranchen Danmark.
Blandt Reepays kunder er Matas, Coolshop og virksomheder i autobranchen, der alle har succesrige abonnementsforretninger. Derfor er Reepay også bekendt med virksomheder i autobranchen allerede.
Læs mere om Reepay på firmaets egen hjemmeside her
Vil du vide mere om abonnementsforretning, kan du her læse om, hvordan Ejner Hessel gør
Du kan også få mere viden i fordelskataloget herunder