Kom med til webinar onsdag den 12. januar og få seneste nyt om reglerne vedr. Covid-19. AutoBranchen Danmark holder i samarbejde med AutoBranchens ArbejdsgiverForening (ABAF) et webinar, hvor vi giver jer et overblik over gældende regler og vejledninger. Vi vil på webinaret besvare jeres aktuelle og konkrete spørgsmål om ansættelses-og persondataretlige forhold relateret til COVID-19.

Der opstår hele tiden nye spørgsmål, og svarene ændres i takt med, at myndighederne ændrer deres tiltag og anbefalinger for at mindske smittespredningen med coronavirus.

Loven om arbejdsgivers adgang til at pålægge lønmodtagere forevisning af coronapas, test for covid-19 mv. var oprindelig gældende til den 11. december 2021, men beskæftigelsesministeren har via en bekendtgørelse forlænget fristen til den 5. februar 2022. På webinaret kommer vi blandt andet ind på reglerne om forevisning af coronapas og pålæg om coronatest. Vi kommer også ind på reglerne om blandt andet arealkrav, mundbind i butikken, og hvad der her gælder for medarbejderne.

Undervisere

  • Juridisk konsulent William Vegenfeldt, AutoBranchens ArbejdsgiverForening (ABAF)
  • Jurist Hadeel Barakji, AutoBranchen Danmark

Webinaret er gratis for medlemmer hos AutoBranchen Danmark. Webinaret er kun for medlemmer af AutoBranchen Danmark.

+ Tilføj til Outlook